Jak reklamovat?

Právo na reklamaci

Pokud se zboží pokazí a nebo vykazuje vady, jsme samozřejmě připraveni se ujmout reklamace. Právo na reklamaci zboží má jakýkoliv zákazník, který zakoupil zboží v e-shopu https://www.nixa.cz a toto zboží je zároveň v platné záruční době (typicky 24 měsíců od data zakoupení, v některých případech ale může být délka záruční doba upravena individuálně).

Jak postupovat při reklamaci

  1. Zabalte reklamované zboží a do balíku vložte informaci buď s číslem objednávky, nebo číslem dokladu, nebo kopií dokladu. Pokud už žádný doklad nemáte, vůbec nevadí, v tom případě postačí jakýkoliv jiný údaj, který nám pomůže identifikovat, že jste si zboží v minulosti u nás zakoupili (například e-mailová adresa shodná s e-mailovou adresou na původní objednávce, nebo fyzická adresa, na kterou bylo zboží v době nákupu objednáno).
  2. Dále do balíku vložte informaci se stručným popisem závazdy - například nerozběhne se motorek, nebo nerozsvítí se, apod.
  3. Zašlete balík s reklamovaným zbožím na adresu:
    Computer Media s.r.o.
    Olomoucká 4630/28
    796 01  Prostějov
  4. Reklamaci se budeme obratem věnovat a o jejím výsledku Vás budeme informovat.   
Maximální délka reklamačního řízení je 30 dnů.

Nejčastější dotazy

Kdo nese jaké náklady na reklamaci?
Pokud je reklamace oprávněná, pak veškeré náklady na reklamaci nese dodavatel.

Jste případně schopni zajistit svoz zejména objemnějšího reklamovaného zboží?
Ano, zejména u objemnějšího zboží jsme připraveni zajistit svoz reklamovaného zboží sjednaným kurýrem z naší strany. V takovém případě doporučujeme nás kontatovat.  

Bude prodloužena záruční doba o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení?
Ano. Záruční doba bude prodloužena o dobu, po kterou zboží bylo na straně dodavatele v reklamačním řízení.

Je možné namísto reklamace požadovat vrácení peněz?
Bohužel nikoliv. Vrácení peněz je možné pouze formou odstoupení od smlouvy a to je úkon, který lze provést nejpozději do 14 dní od doručení zboží. Protože reklamace je obvykle reakcí na výskyt závady, která se obvykle projeví až po nějakém čase užívání, kdy je logicky výrobek nejen rozbalen, ale již značně opotřeben, není vrácení peněz možné. Vyjímkou je stav, kdy je jeden výrobek reklamován kvůli stejné závadě potřetí - pak lze žádat buď výměnu zboží za jiný kus a nebo vrácení peněz. 

Na co se nevztahuje reklamace? Co velmi pravděpodobně nebude uznáno?
Velmi pravděpodobně nebudou uznány reklamace závad, které vznikly nevhodným použitím zboží a nebo které jste zavinili svým jednáním sami. Stejně tak nebudou uznány reklamace vad, které vznikly běžným opotřebením zboží.
Jak reklamovat? | nixa.cz
{"prihlaseny":0,"vikendy":"","jazyk":"1","povinne":"Povinn\u00e1 polo\u017eka","neopravnen":"Nem\u00e1te opr\u00e1vn\u011bn\u00ed k proveden\u00ed po\u017eadovan\u00e9 operace. Ov\u011b\u0159te jestli je va\u0161e p\u0159ihl\u00e1\u0161en\u00ed st\u00e1le aktivn\u00ed a sv\u00e1 p\u0159\u00edstupov\u00e1 pr\u00e1va.","ok":"OK","storno":"Storno","odstraneni":"Odstranit","nacitani":"Soubor se na\u010d\u00edt\u00e1, \u010dekejte pros\u00edm...","ano":"Ano","ne":"Ne","form_uspech":"Zm\u011bny byly \u00fasp\u011b\u0161n\u011b ulo\u017eeny","form_neuspech":"Zm\u011bny se neulo\u017eily. Opravte pros\u00edm vyzna\u010den\u00e9 chyby a akci opakujte.","dalsi":"Dal\u0161\u00ed","hledat":"hledat","odpocet_den":"dny","odpocet_hodina":"hod","odpocet_minuta":"min","odpocet_sekunda":"sek","odpocet_konec":"Akce ji\u017e skon\u010dila"}
https://www.nixa.cz/
https://www.nixa.cz/jak-reklamovat?h=&dalsi=0&idWebHomepage=
Během minut dojde k vašemu automatickému odhlášení ze systému. Potřebujete více času?
Z důvodu dlouho trvající nečinnosti jste byl automaticky odhlášen ze systému
Zapomněli jste heslo?

Nemáte ještě účet?

Registujte se

Chci se registrovat!