- Lego
Podle edice
Podle zájmu
- Technické práce, povolání
- Bary, obchody, kavárny
- Dinosauři
- Domy
- Dovolená, odpočinek
- Draci
- Ekologie, životní prostředí
- Filmy a hry
- Hrady
- Ledové království
- Letadla, helikoptéry, vrtulníky
- Lodě
- Policie, hasiči, zdravotníci
- Pracovní vozidla
- Princezny, mini panenky
- Roboti
- Vesmír
- Vlaky
- Vozidla, auta, motorky
- Zvířátka
- Ostatní, desky, figurky
Podle seriálů a filmů
Podle věku
- Stavebnice, Kreativní
- Puzzle
- Společenské hry
- Pro nejmenší
- Venkovní, na zahradu
- Do pokojíčku
- Auta, vláčky, modely
- Panenky, kočárky, domečky
Malá mořská víla
Barbie
- Monster High
BABY Born
Baby Born Storybook
Baby born Surprise
Baby Alive
Baby Annabell
Baby Nurse
Disney princess panenky
Gabby's Dollhouse
Miraculous
My garden baby
New Born Baby
Česací hlavy
Domečky a nábytek
Enchantimals, Hatchimals
Hadrové panenky
Klasické panenky a miminka
Kočárky
L.O.L. Surprise
Na! Na! Na! Surprise
Oblečky
Princezny
Rainbow High
- Shadow High
- Příslušenství, ostatní
- Pistolky NERF, zbraně
- Plyšáci
- Hrdinové, figurky, zvířátka
- ZURU Surprise
- Želvy Ninja
- My Little Pony
- Stranger Things
Požárník Sam
Bakugan
Gabby's Dollhouse
- Sonic
- Super Mario
Batman figurky
Flockies
Fortnite figurky
Harry Potter figurky
Hatchimals
Jurasic World
L.O.L. Surprise
Ledové království
Marvel figurky
Máša a medvěd
MINIX
Miraculous
Prasátko Peppa
Sběratelské figurky
Transformers
Smashers
Postavičky různé
Zvířátka různé
- Dřevěné hračky
- Elektronické a elektrické hračky
- Školní potřeby
Jak reklamovat?
Právo na reklamaci
Pokud se zboží pokazí a nebo vykazuje vady, jsme samozřejmě připraveni se ujmout reklamace. Právo na reklamaci zboží má jakýkoliv zákazník, který zakoupil zboží v e-shopu https://www.nixa.cz a toto zboží je zároveň v platné záruční době (typicky 24 měsíců od data zakoupení, v některých případech ale může být délka záruční doba upravena individuálně).
Jak postupovat při reklamaci
- Zabalte reklamované zboží a do balíku vložte informaci buď s číslem objednávky, nebo číslem dokladu, nebo kopií dokladu. Pokud už žádný doklad nemáte, vůbec nevadí, v tom případě postačí jakýkoliv jiný údaj, který nám pomůže identifikovat, že jste si zboží v minulosti u nás zakoupili (například e-mailová adresa shodná s e-mailovou adresou na původní objednávce, nebo fyzická adresa, na kterou bylo zboží v době nákupu objednáno).
- Dále do balíku vložte informaci se stručným popisem závazdy - například nerozběhne se motorek, nebo nerozsvítí se, apod.
- Zašlete balík s reklamovaným zbožím na adresu:
Computer Media s.r.o.
Olomoucká 4630/28
796 01 Prostějov - Reklamaci se budeme obratem věnovat a o jejím výsledku Vás budeme informovat.
Nejčastější dotazy
Kdo nese jaké náklady na reklamaci?Pokud je reklamace oprávněná, pak veškeré náklady na reklamaci nese dodavatel.
Jste případně schopni zajistit svoz zejména objemnějšího reklamovaného zboží?
Ano, zejména u objemnějšího zboží jsme připraveni zajistit svoz reklamovaného zboží sjednaným kurýrem z naší strany. V takovém případě doporučujeme nás kontatovat.
Bude prodloužena záruční doba o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení?
Ano. Záruční doba bude prodloužena o dobu, po kterou zboží bylo na straně dodavatele v reklamačním řízení.
Je možné namísto reklamace požadovat vrácení peněz?
Bohužel nikoliv. Vrácení peněz je možné pouze formou odstoupení od smlouvy a to je úkon, který lze provést nejpozději do 14 dní od doručení zboží. Protože reklamace je obvykle reakcí na výskyt závady, která se obvykle projeví až po nějakém čase užívání, kdy je logicky výrobek nejen rozbalen, ale již značně opotřeben, není vrácení peněz možné. Vyjímkou je stav, kdy je jeden výrobek reklamován kvůli stejné závadě potřetí - pak lze žádat buď výměnu zboží za jiný kus a nebo vrácení peněz.
Na co se nevztahuje reklamace? Co velmi pravděpodobně nebude uznáno?
Velmi pravděpodobně nebudou uznány reklamace závad, které vznikly nevhodným použitím zboží a nebo které jste zavinili svým jednáním sami. Stejně tak nebudou uznány reklamace vad, které vznikly běžným opotřebením zboží.