- Stavebnice, Kreativní
- Puzzle
- Společenské hry
- Matka a dítě / Nejmenší
- Venkovní, na zahradu
- Do pokojíčku
- Auta, vláčky, modely
- Panenky, kočárky, domečky
- Yummiland
- VAIANA
- Garland
- Bratz
- MGB Miminka
- Unicorn Academy
Cry Babies
- Trolls
Malá mořská víla
Barbie
- Monster High
BABY Born
Baby Born Storybook
Baby born Surprise
Baby Alive
Baby Annabell
Baby Nurse
Disney princess panenky
Gabby's Dollhouse
Miraculous
My garden baby
New Born Baby
Česací hlavy
Domečky a nábytek
Enchantimals, Hatchimals
Hadrové panenky
Klasické panenky a miminka
Kočárky
L.O.L. Surprise
Na! Na! Na! Surprise
Oblečky
Princezny
Rainbow High
- Shadow High
- Příslušenství, ostatní
- Pistolky NERF, zbraně
- Plyšáci
- Hrdinové, figurky, zvířátka
- Littlest Pet Shop
- Spider man
- Bitzze
- Furby
- Bing
- Wednesday
- Avengers
- Malá mořská víla
- SIMPSONS
- ZURU Surprise
- Želvy Ninja
Jada
- My Little Pony
- Stranger Things
Požárník Sam
Bakugan
Gabby's Dollhouse
- Sonic
- Super Mario
Batman figurky
Flockies
Fortnite figurky
Harry Potter figurky
Hatchimals
Jurasic World
L.O.L. Surprise
Ledové království
Marvel figurky
Máša a medvěd
MINIX
Miraculous
Prasátko Peppa
Sběratelské figurky
Transformers
Smashers
Postavičky různé
Zvířátka různé
- Dřevěné hračky
- Elektronické a elektrické hračky
- Školní potřeby
- Pro ženy
- Knihy
Access+ Kdy se to stalo?
Objevte verzi oblíbené paměťové a přemýšlecí hry Kdy se to stalo? z herní řady Access+.
další informaceSKLADEM > 10 ks
Můžete mít: 31.3.2025 (více informací)
Záruka: 24 měsíců, Výrobce / značka: Asmodee
Ze stejné kategorie
Objevte verzi oblíbené paměťové a přemýšlecí hry Kdy se to stalo? z herní řady Access+.
Herní řada Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch.
Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.
Díky větším kartám a pečlivě vybraným událostem si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si námět a pusťte se do hraní! Vytvořte si časovou osu seřazením událostí z karet ve sledu, v němž se odehrály. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení pozornostních dovedností.
Kognitivní funkce využívané ve hře Kdy se to stalo? Access+:
Logika a matematika:
Hráči musí události vyobrazené na kartách zařadit v chronologickém sledu. To vyžaduje aplikaci matematických znalostí, jako třeba kladných a záporných celých čísel a jejich řazení ve vzestupném pořadí, a povědomí o časové ose a chronologickém sledu.
Dlouhodobá paměť, vnitřní dialog a představivost:
Při hraní obou verzí (klasické i osobních zážitků) se hráči musí dostat k vědomostem či vzpomínkám ve své dlouhodobé paměti (epizodické a explicitní), aby určili, kam daná událost na časové ose zapadá. Tím okamžitě aktivují svůj vnitřní dialog, jak mluví sami k sobě o oné události a snaží se ji zařadit v čase, a/nebo svou představivost, kdy si hledané okamžiky přehrávají v mysli. Tyto mentální akce umožňují vyřešit, kam na časovou osu konkrétní karty umístit.
Další využívané kognitivní funkce
Hráči během celé hry využívají své lexikální pole a představivost k dočasnému udržení pozorovaných obrázků a spojují je se svými dřívějšími vědomostmi. Hráči musí využívat také koncentraci a krátkodobou a pracovní paměť k rozmýšlení a analýze informací. Regulace impulzivnosti jim usnadňuje řazení události ve správném pořadí. Ve verzi osobních zážitků může být potřebná emoční regulace. Vzpomenutí si na určité události může někdy aktivovat související pocity. Když k tomu dojde, hráč musí regulovat vyvstalé emoční impulzy.
Koupí této hry přispějete 35 Kč na nadaci NAUTIS, která pomáhá lidem s autismem a jejich rodinám.
Pohled odborníka: Christophe Debien - Nemocniční psychiatr:
Hraní možná uzdravuje, ale bezpochyby uklidňuje, posiluje a rozvíjí. Zřejmě právě proto hry patří k mnoha nástrojům facilitace, které každodenně využíváme při práci s pacienty, ať již ke stimulaci špatné paměti, zlepšení narušené pozornosti a projekčních schopností či oživení motorických dovedností.
Nová řada her Access+ nejen zábavnou formou přibližuje hry vhodné pro pečovatele a ty, o které se starají. Přináší toho mnohem více: umožňuje využívat hry coby součást péče tím, že je přizpůsobuje a mění tak, aby se všichni - rodiny, terapeuti a pacienti - mohli rozvíjet společně s ostatními.
Obsah balení:
- 48 karet událostí: Každá karta má přední stranu a stranu s datem. Ilustrace jsou stejné na obou stranách. Na straně s datem je uvedeno datum i název události.
- 12 karet osobních zážitků: Každá karta obsahuje námět a ilustraci spojenou s nějakým okamžikem v životě
- 4 časové osy
- 1 pravidla
Doba hraní: 15 min
Počet hráčů: 1-4
Doporučený věk: 8+
Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.
Díky větším kartám a pečlivě vybraným událostem si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si námět a pusťte se do hraní! Vytvořte si časovou osu seřazením událostí z karet ve sledu, v němž se odehrály. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení pozornostních dovedností.
Kognitivní funkce využívané ve hře Kdy se to stalo? Access+:
Logika a matematika:
Hráči musí události vyobrazené na kartách zařadit v chronologickém sledu. To vyžaduje aplikaci matematických znalostí, jako třeba kladných a záporných celých čísel a jejich řazení ve vzestupném pořadí, a povědomí o časové ose a chronologickém sledu.
Dlouhodobá paměť, vnitřní dialog a představivost:
Při hraní obou verzí (klasické i osobních zážitků) se hráči musí dostat k vědomostem či vzpomínkám ve své dlouhodobé paměti (epizodické a explicitní), aby určili, kam daná událost na časové ose zapadá. Tím okamžitě aktivují svůj vnitřní dialog, jak mluví sami k sobě o oné události a snaží se ji zařadit v čase, a/nebo svou představivost, kdy si hledané okamžiky přehrávají v mysli. Tyto mentální akce umožňují vyřešit, kam na časovou osu konkrétní karty umístit.
Další využívané kognitivní funkce
Hráči během celé hry využívají své lexikální pole a představivost k dočasnému udržení pozorovaných obrázků a spojují je se svými dřívějšími vědomostmi. Hráči musí využívat také koncentraci a krátkodobou a pracovní paměť k rozmýšlení a analýze informací. Regulace impulzivnosti jim usnadňuje řazení události ve správném pořadí. Ve verzi osobních zážitků může být potřebná emoční regulace. Vzpomenutí si na určité události může někdy aktivovat související pocity. Když k tomu dojde, hráč musí regulovat vyvstalé emoční impulzy.
Koupí této hry přispějete 35 Kč na nadaci NAUTIS, která pomáhá lidem s autismem a jejich rodinám.
Pohled odborníka: Christophe Debien - Nemocniční psychiatr:
Hraní možná uzdravuje, ale bezpochyby uklidňuje, posiluje a rozvíjí. Zřejmě právě proto hry patří k mnoha nástrojům facilitace, které každodenně využíváme při práci s pacienty, ať již ke stimulaci špatné paměti, zlepšení narušené pozornosti a projekčních schopností či oživení motorických dovedností.
Nová řada her Access+ nejen zábavnou formou přibližuje hry vhodné pro pečovatele a ty, o které se starají. Přináší toho mnohem více: umožňuje využívat hry coby součást péče tím, že je přizpůsobuje a mění tak, aby se všichni - rodiny, terapeuti a pacienti - mohli rozvíjet společně s ostatními.
Obsah balení:
- 48 karet událostí: Každá karta má přední stranu a stranu s datem. Ilustrace jsou stejné na obou stranách. Na straně s datem je uvedeno datum i název události.
- 12 karet osobních zážitků: Každá karta obsahuje námět a ilustraci spojenou s nějakým okamžikem v životě
- 4 časové osy
- 1 pravidla
Doba hraní: 15 min
Počet hráčů: 1-4
Doporučený věk: 8+
Doplňující informace: UPOZORNĚNÍ! Nevhodné pro děti do tří let. Nebezpečí udušení - obsahuje malé části.
Technické údaje
Baterie jsou nutné: Ne
Baterie jsou součástí: Ne
Vlastnosti
Doba hraní: 15 min. min.
Počet hráčů: 1-4
Produktová řada: Access+
Věk od: 8
Rozměry
Hloubka: 4,80 cm
Hmotnost: 0,40 kg
Šířka: 20,70 cm
Výška: 20,70 cm
Máte nějaké otázky týkající se produktu? Nebojte se zeptat.
Ověřujeme pravost spotřebitelských recenzí. Recenze pochází pouze od zákazníků, kteří jsou registrováni a u kterých je známá identita minimálně v rozsahu e-mailové adresy.